Acceptatie: een stap dichterbij

Hallo allemaal,

Long time no see.

Vandaag, 27 juni 2016, ben ik officieel geaccepteerd als Au Pair en zal ik dus in september (hopelijk) naar Engeland vertrekken! Na een lange tijd van voorbereiding, ben ik nu dus een grote stap dichterbij en zal ik op zoek gaan naar eenhost family.

Afgelopen donderdag had ik mijn interview met Travel Active via Skype. Na eerst heel even in het Nederlands gesproken te hebben, gingen we over op het Engels. Er werden mij zeven vragen gesteld en daarna hebben we weer even in het Nederlands gesproken.

Vanaf nu kan ik dus gekoppeld worden aan meerderehost families, waarmee ik contact kan opnemen en onder andere mee kan Skypen. Ik heb tijdens mijn voorbereidingen een video, een family album en eenDear host family-letter gemaakt, dus deze kunnen zij van mij bekijken. Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee wat ik van hun kan bekijken, maarI'll keep you updated.

Ik hoop dat ik snel een hele leuke familie vind, waarbij ik mijn jaar Engeland zal doorbrengen. Voor nu ga ik me bezig houden met bepaalde, kindvriendelijke gerechten leren te koken, bekijken hoe verschillende wasmachines nou eigenlijk werken en waarschijnlijk nog veel meer.

Wanneer ik contact heb met een familie, zal ik jullie via mijn blog op de hoogte houden. Als je mijn blog wil volgen, dan kun je je inschrijven voor de mailinglijst en zal je automatisch een mail krijgen als ik een nieuw verhaal plaats.

Hopefully, tot snel!

Lots of love,
Amber

Reacties

Reacties

Hanny

Leuk Amber. Gefeliciteerd maar weer met je toelating. Succes met de voorbereidingen!

Piet Beers

Mooi dat het nu allemaal duidelijk is Amber.
Ik werd ruim een week terug nog gebeld over je werkzaamheden bij/in Het Behouden Huis.
O.a. kreeg ik de vraag: "Vindt u Amber geschikt voor het Au Pair circuit"?
Ik heb volmondig en met enige toelichting geantwoord, dat je daar zeer geschikt voor bent.

Succes verder met al je voorbereidingen en hou ons op de hoogte.

Sylvia

Weer een stapje dichterbij, leuk!

Aunt Nel

Dear Amber, what an exciting period in your life! Enjoy every second of it... Hope you meet a friendly family with nice children who like your cooking ;-) Wish you lots of luck! Big hugs from uncle Gerard and me XXX

Uncle @rie

Hi Amber, very good news!! Leuk voor je en succes gewenst met de verdere voorbereidingen. Tip: pancakes vinden heel veel kinderen lekker en is niet moeilijk ;-) Greetz, @

Jan en Angelien uit Lottum

Heel veel succes .

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active